دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
روایت جنایات رژیم اشغالگر و مقاومت مردم فلسطین و لبنان

حوزه/ در ایام تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، شبکه قرآن ومعارف سیما با پخش مستندهای مختلف نماهایی از مقاومت مردم فلسطین و لبنان و جنایات این رژیم اشغالگر را به تصویر می کشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ایام تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، شبکه قرآن ومعارف سیما با پخش مستندهای مختلف نماهایی از مقاومت مردم فلسطین و لبنان و جنایات این رژیم اشغالگر را به تصویر می کشد.

مستند «موساد، قاتل دست نشانده» روز سه شنبه ۲۴ مهر ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.

این مستند درباره جنایات سازمان اطلاعات وجاسوسی موساد و اقدامات تروریستی اعضای آن علیه سران گروه های مقاومت است.

روز چهارشنبه (۲۵ مهر) نیز مستند «ضاحیه، کودک کشی اسرائیل در لبنان» ساعت ۹ صبح و مستند «باغ خاطرات تلخ» ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می شود.

مستند «باغ خاطرات تلخ» سرگذشت یک یهودی اهل روسیه است که پس از یک دوره زندگی در فلسطین اشغالی با چهره واقعی رژیم جعلی صهیونیستی آشنا شده و سرانجام با کوله باری از خاطرات تلخ به زادگاهش بازمی گردد.

مستند «تنبیه های دسته جمعی» هم روز پنجشنبه (۲۶ مهر) ساعت ۹ صبح در قاب شبکه قرآن ومعارف سیما قرار می گیرد.

این مستند تصویرگر ویرانی مناطق مسکونی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و مشکلات مردم غزه برای بازگشت به این شهر است.

همچنین روز جمعه (۲۷ مهر) مستند «شریک الانتصار» ساعت ۹ صبح و مستند «قله های برفی» ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه قرآن ومعارف سیما برای علاقمندان پخش می شود.

شریک الإنتصار، روایتی از مجاهدت‌های شهید «حسن شاطری» برای مردم جنگ زده لبنان است. آنچه در این مستند بدان اشاره می شود بخش کوچکی از غیرت و همت شهید شاطری در بازسازی تصویر انقلاب در ذهن جهانیان و لبنان است.

مستند قله های برفی، نیز گزارشی درباره تحولات و وقایع لبنان از گذشته تا کنون و اقدامات مهم حزب الله لبنان در خاورمیانه و کشورهای اسلامی را ارائه می دهد.

مستند «قلب الامین» روایتی از زندگی شهید «سیدحسن نصرالله» هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح و مجموعه مستند «معادله نصر» بازخوانی ناگفته های شهید سیدحسن نصرالله، درباره مکاتبات، مراودات و دیدارهای خصوصی ایشان با رهبر معظم انقلاب اسلامی هر روز ساعت ۲۰ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha